Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: POLOmarket

Treść opinii: Jedyne co sprawnie przebiegło w tym sklepie w dniu 21 marca (piątek) to zakupy samoobsługowe i organizacja obsługi kasowej, gdzie nie trzeba było za długo czekać, uśmiech i miłe słowa były standardem. Nieciekawie natomiast było w dziale mięsa i wędlin, gdzie po 10 minutach zrezygnowałam z zakupów. To długi dział ze względu na bogactwo i różnorodność wyrobów ale ok. godz. 14-ej była tylko jedna ekspedientka, pani Urszula, która nie była w stanie niwelować czasu oczekiwania klientów, gdyż krojenie czy mielenie (na życzenie klienta) nie dzieje się jak pstryknięcie palca, a oczekujących oprócz mnie, było jeszcze 3 klientów i tak się złożyło, że obsługiwany klient duże zakupy robił. Tu organizacja zawiodła.