Opinia użytkownika: Justyna_1559
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W jednej z placówek Gettin Bank pracownik poinformował mnie o możliwości skorzystania z oferty przez internet. Promocja nazywała się Lokata na Start 4,25%. W informacjach udzielanych przez pracownika miałam ową lokatę uruchomić przez swoje konto internetowe. Po powrocie do domu i zalogowaniu się do portalu banku nie odnalazłam promocji, więc postanowiłam zadzwonić na infolinię. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie przekroczył 2 minut, jednak cała rozmowa trwała 45 minut i było to zdecydowanie za długo, jak na uzyskanie jednej informacji. Ponieważ pracownicy nie potrafili mi udzielić jednoznacznej odpowiedzi czy mogę skorzystać z promocji i jeżeli tak to jak mogę taką lokatę z pozycji swojego konta założyć była przekierowywana czterokrotnie do innego konsultanta. Poziom, jaki reprezentowali konsultanci pozostawał wiele do życzenia. Informacje udzielane przez konsultantów były nierzetelne, różniły się od siebie. Po 45 minutach i złożeniu reklamacji dowiedziałam się, że promocja mi nie przysługuje. Zrezygnowana podziękowałam za rozmowę. Uważam, że oferta banku jest ok, ale merytoryczna wiedza pracowników pozostawia wiele do życzenia.