Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W OBI robiłem i robię dużo zakupów, w związku z remontem domu, ale też dlatego, że mieszkam blisko i często tam po coś wpadam. Generalnie sklep jest bardzo w porządku. Jeśli chodzi o asortyment, to mają naprawdę bardzo duży wybór, z tym że trzeba pamiętać, że w wielu przypadkach "supermarketowej" jakości. Trzeba uważać, kiedy kupuję się np. dziwnie tanią baterie łazienkową :) Ceny - ok, można kupić fajny gres na promocji albo tanio ziemie do ogródka. Oznaczenie super - nawigacja pomiędzy działami, opisy, ceny - wszystko gra. Pracownicy działów - tutaj jest większy problem, bo kupując tam od lat obserwuje jednak sporą rotację pracowników (specyfika marketów) stąd nie zawsze są oni dobrze zorientowani jeśli chodzi o swój dział. inny problem to poziom ich wiedzy - niektórzy z nich może nadają się do wykładania towaru, ale żeby o tym produkcie opowiedzieć albo coś wytłumaczyć - z tym już gorzej. Jest jeszcze inna kwestia - w markecie mają narzucone odgórnie określone zasady, które towary maja promować. Dlatego np. polecają farbę do mebli marki OBI (że niby nie warto kupować droższej) po czym okazuje się że, farba marna, mało pigmentu, nie kryje (z doświadczenia własnego). Mam też wrażenie, że przy takiej ilości klientów jaka jest w CH Ursynów, jednak obsługi działów jest zbyt mało. Jeśli chodzi o obsługę kas to wszystko w porządku, kolejki wiadomo są bo dużo klientów, ale pracownicy (zwłaszcza na dziale reklamacji/zwrotów/faktur) mili i pomocni, szybko obsługują - wiem, bo wiele razy miałem do nich sprawę :)