Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dorota_1139

Dotycząca firmy: Bank Pocztowy

Treść opinii: Weszłam do placówki, w której było czysto. Nie wiedziałam, gdzie mogę się udać w sprawie kredytu. Nikt się mną nie zainteresował. Podeszłam do okienka i Pani skierowała mnie do zamkniętych drzwi. Weszłam i pierwsza powiedziałam Dzień Dobry. Pracownik odpowiedział słowami "Słucham". Zabrakło mi uśmiechu, przywitania, podania ręki i przedstawienia się z imienia i nazwiska. Na biurku brak widocznego identyfikatora. Znajdowały się również dokumenty innych klientów. Pracownik przedstawił mi ofertę kredytu bez badania moich potrzeb. Odpowiadał jedynie na moje pytania. Nie zaproponował mi produktów dodatkowych. Otrzymałam ulotki i wizytówkę, ale pracownica nie spytała mnie o numer telefonu ani adres e-mailowy. Nie dążyła również do podpisania umowy. Pracownik znał ofertę Banku, ale nie wykazał się znajomością konkurencji. Nie zaproponował również dalszej współpracy.Oceniając subiektywnie pracownica była miła, uśmiechnięta jednak bez przywitania i pożegnania moja ocena jest bardzo niska.