Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Allegro

Treść opinii: Od wielu lat korzystam z serwisu Allegro, wiele pozytywnych opinii o tym portalu zamieściłam, ale ostatnio coś się popsuło, najpierw e-mail, że zablokowano mi konto bo z kilku adresów IP się logowałam, dla mnie to normalne jeśli mam do dyspozycji 4 komputery (także firmowe) i w dodatku ostatnio zmieniłam swój prywatny, ważne są chyba login i hasło oraz adres e-mail, na który ciągle wiadomości od serwisu Allegro otrzymuję, głównie Strefa Okazji Allegro. W @ poproszono mnie o potwierdzenie rejestracji prze kliknięcie w link, z którego żadną miarą nie mogłam się zalogować. Kontakt z serwisem to prawdziwie koszmarne działanie – nr telefonu, który tylko jest, na nie jednym forum tez wiele negatywnych opinii znalazłam w tym temacie. Szukając po Internecie znalazłam wreszcie możliwość kontaktu w temacie ”kradzieży konta”/tylko taka możliwość mi pozostała. Wysłałam wiadomość, przyszła odpowiedź wygenerowana automatycznie, pełna grzeczności i kurtuazji z obietnicą szybkiego kontaktu. No to gromy w duchu posypałam bo znam te automatyczne odpowiedzi z innych serwisów, ale w ciągu 7 minut przyszedł drugi @ i pracownik poprosił mnie o podanie login-u do konta, to dało iskierkę nadziei, że sprawa ruszyła natychmiast bo okazało się, że ktoś w Zespole Allegro czuwa jednak nad serwisem i kontakt jest możliwy. Mam teraz nadzieję, że mój problem zostanie rychło rozwiązany, chociaż uważam, że kontakt z serwisem powinien być bardziej przejrzysty.