Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GO Sport
Treść opinii: 15.03.2014r., w sobotę o godzinie 12 kupowałam w sklepie Go Sport getry do biegania. Z racji weekendu w sklepie panował duży ruch, dodatkowo trwały jeszcze wyprzedaże, więc dużo klientów było w sklepie wybierając produkty i zajmując przymierzalnie. W sklepie było dość dużo obsługi-widziałam 7 osób z obsługi będących "na sklepie". Mimo tłoku i wielu klientów 3 osoby z personelu w tym czasie zmieniały wystrój sklepu, wymieniały i przewieszały towary na wieszakach, zmieniały dekoracje. Potęgowało to tłok i nieporządek w sklepie. Towary były częściowo porozwieszane, jednak część nowych produktów znajdowała się na środku przejścia dla klientów, bo personel akurat je układał. W czasie 10 minut, gdy szukałam getrów nikt z personelu do mnie nie podszedł i nie zaproponował obsługi. Dopiero, gdy znalazłam getry i zapytałam o inny rozmiar pan z obsługi poinformował mnie, że wszystkie dostępne modele znajdują się na wieszakach i nie pomógł mi odszukać odpowiedniego rozmiaru. Gdy wybrałam już model i rozmiar, który chciałam przymierzyć przez 5 minut szukałam przymierzalni, ponieważ nie było odpowiednich oznaczeń i stało przed nimi kilka wieszaków z ubraniami, które je dodatkowo zasłaniały. W przymierzalni spędziłam ok.15 minut, w tym czasie nikt z obsługi nie przyszedł zapytać czy potrzebuję innego rozmiaru. Po wybraniu getrów udałam się do kasy, gdzie obsługiwały dwie osoby, i nie było innych klientów, jednak przez ok.5 minut czekałam zniecierpliwiona, bo personel zajmował się układaniem towarów na półce za kasą i rozmową ze sobą. W końcu na moją prośbę kasjer zostawił inne zajęcia i zajął się sprzedażą. Nie byłam poinformowana o możliwości zwrotu lub wymiany towaru. Dopiero na moje pytanie czy jest możliwość zwrotu dostałam informację, że mam na to 7 dni. Paragon otrzymałam wraz z kartą, którą płaciłam. Kasjer był raczej uprzejmy ale sprawiał wrażenie, jakbym mu przeszkodziła w innych zajęciach, a w trakcie obsługiwania mnie cały czas rozmawiał o prywatnych rzeczach z drugą panią z obsługi. Podsumowując obsługa średnio zainteresowana klientem, w sklepie był nieporządek i chaos. Gdyby nie duży wybór towarów, to pewnie nie rozważyłabym ponownych zakupów w tym miejscu.