Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Obsługa internetowa sklepu Media Markt jest tragiczna, w sumie podobnie jest w ich sklepach lokalnych. Kompetencje pracowników są praktycznie zerowe! Sama szata graficzna oraz interfejs strony są czytelne i jasne. Zamówiony przedmiot nie dość że przyszedł do mnie używany (porysowany) to i bez oryginalnego opakowania. Po telefonie do sklepu, otrzymałem informacje że towar mogę odnieść do najbliższej mi placówki i zwrócić, Ale.. będą musieli to sprawdzić. Myślę - ok, takie procedury. Zapytałem się o zamiennik tego sprzętu - straciłem zaufanie do niego, pracownik przełączył mnie na odpowiedni dział. Na dziale miła Pani X nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania, prawdę mówiąc nawet nie wiedziała o jakim sprzęcie rozmawiamy.. (oczywiście podałem o jaki sprzęt mi chodzi..) pomyślałem no nic, jest jeszcze internet i sobie sam poczytam.. Niestety, musiałem oddać sprzęt. Pojawiłem się dnia następnego w sklepie stacjonarnym, z punktu informacyjnego zostałem skierowany na dział zwrotów/wymian. Tam kolejna batalia z personelem, który nie chciał przyjąć mojego sprzętu spowrotem.. Wg. prawa konsumenckiego sklep musi przyjąć taki zwrot - zwłaszcza, że towar został zakupiony przez internet - pracownicy tego chyba nie wiedzieli... Mało tego, próbowali mi wmówić, że to ja poniszczyłem sprzęt i teraz chcę oddać.. Oczywiście moja wizyta w tym pięknym sklepie nie obyła się bez rozmowy z kierownikiem dyżurnym, a następnie działu. Po godzinnej wizycie i spisaniu protokołu wymiany udało mi się zwrócić towar i odzyskać pieniądze. Nie była to moja pierwsza batalia z tą firmą. Poprzednie wyglądały podobnie. Niestety, ale jakość obsługi w tych sklepach jest tragiczna. Ciekaw jestem czy mają oni jakieś kontrole - nie wydaje mi się...