Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Każda pora roku, każdy dzień, każda okazja, są dobre aby świętować i wznoście toasty, grunt aby było to zachowaniem kultury i norm obyczajowych. Biedronka jest sklepem, który od dawna szerzy wiedzę w tym zakresie, wydając oferty/gazetki handlowe w tej kategorii, na wskroś będące też swoistym poradnikiem. Tym razem ”Wiosenne Toasty” (20 III – 9 IV), oferta handlowa dostępna w sklepie jeszcze przed okresem obowiązywania (fajnie, że wcześniej wyłożóno, wzięłam 19 III), kolorowa, przejrzysta, dostojnie prezentuje trunki tzw. wyższej półki wraz z przystawkami (dla większości) i recepturami ich przyrządzania, np. do czerwonego, półwytrawnego wina – muf finki serowe albo do likierów – babeczki Pastel de Nata i inne zestawy. Są też propozycje wykwintnych drinków, np. Golden Mojito z whisky. Biedronka nie tylko sprzedaje, także radzi i podpowiada.