Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Kontakt z obsługą jest osiągalny w bardzo łatwy sposób; nie trzeba specjalnie się rozglądać, by dostrzec osobę z personelu, która jest w stanie udzielić nam wskazówek dotyczących położenia czy jakichś informacji na temat interesującego nas produktu. Zazwyczaj owe wskazówki spełniają swoje oczekiwania, choć zdarza się, że personel wprowadza klientów w błąd, lub sam nie jest w stanie udzielić odpowiedzi. Takie przypadki są jednak zdecydowanie sporadyczne. Obsługa nie podchodzi do klientów ze specjalną otwartością, zachowuje raczej pewien dystans, lecz nie wpływa to znacząco na generalne odczucia. Asortyment hipermarketu jest różnorodny pod względem produktów i ich jakości, wszystko znajduje się na swoim miejscu, panuje pod tym kątem duży porządek, a promocje są dobrze wyeksponowane. Pod względem estetyki charakter miejsca nie wyróżnia się niezwykłością, przypominając tysiące innych identycznych sklepów, lecz na całej jego powierzchni panuje miły dla oka ład, o który dbają skrzętnie pracownicy.