Opinia użytkownika: Katarzyna_4257
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Z mojej ostatniej wizyty w banku wyniosłam niemal same pozytywne spostrzeżenia. Wprawdzie była dość duża liczba klientów, ale obsługa przez personel banku przebiegała sprawnie. Zaskoczyło mnie to, że klienci, którzy weszli do banku i stali czekając na swoją kolej byli szybko zachęcani do zajęcia miejsca siedzącego (których jest dość sporo) i co jakiś czas, doradca który kończył obsługę swojego klienta proponował osobom oczekującym kawę. Pracownik, który mnie obsługiwał był osobą kompetentną, bardzo miłą, uzyskałam odpowiedzi na wszystkie pytania i wyszłam z placówki usatysfakcjonowana. Jedynym minusem jaki zauważyłam jest wielkość placówki, w środku jest mało miejsca i osoby oczekujące na swoją kolej mogą przysłuchiwać się rozmową osób które są obsługiwane a tego niektórzy mogą sobie nie życzyć. Jednak na to personel ani klienci wpływu niestety nie mają.