Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Sobotnie szybkie zakupy okazały się zmorą. Kupiłem kilka planowanych produktów m.in. mrożonki ale przy kasie czekałem bo była kolejka. Kasjerki się spieszyły lecz nie wszystkie kasy były czynne. Po zapłaceniu okazało się, że mięso tatar było przeterminowane więc chciałem je zwrócić w informacji - owszem przyjęła to pani Wioleta B. ale choć informowałem ją że bardzo się spieszę cała jej obsługa trwała bardzo długo(znacznie dłużej niż kolejka przy kasie). Dzwoniła w międzyczasie do personelu i wzywała innych pracowników co opóźniało załatwienie sprawy. W końcu zwróciła mi należną sumę a gdy w międzyczasie spostrzegłem że mimo rachunku na prawie 50zł nie otrzymałem naklejek Kappa i zapytałem o nie - odburknęła że tylko przy kasach - więc zrezygnowałem. Mój czas jest cenniejszy niż wracanie się. Szkoda, że pracownik informacji wykonuje czynności mechanicznie i wykazał się brakiem empatii i chęci SZYBKIEJ pomocy klientowi -dla pani Wiolety ważniejsze były 4strony wydruków niż zadowolony klient .... cóż...