Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Zazwyczaj wizyta w banku kojarzy mi się z długim czasem oczekiwania na swoją kolej obsługi i przeciągającymi się formalnościami. Nie inaczej było w tym przypadku, jednakże z pewnym wyjątkiem. Po wejściu do placówki, rzuciła mi się w oczy niezwykła dbałość o wystrój i ogólny wygląd wnętrza. Wszystko było na swoim miejscu, ulotki były starannie posegregowane i ułożone w kasetach, na biurkach pracowników panował porządek. Co ważniejsze moje wejście do oddziału zostało zauważone. Powitana przez personel czekałam na swoją kolej. Zgodnie z moimi wcześniejszymi przewidywaniami, czas oczekiwania na obsługę nieco się wydłużył. Jednak po ok. 10 min zostałam zaproszona przez pracownika do stanowiska. Ponieważ moja wiedza o kredytach, zasadach ich przyznawania do tamtej pory była dość niewielka, pytałam pracownika o wszystko. Mile zaskoczył mnie profesjonalizm obsługi oraz rozległa wiedza na temat sprzedawanego produktu. Nie zauważyłam u obsługującego mnie pracownika znudzenia czy zdenerwowania. Myślę, że czas obsługi był adekwatny w stosunku do moich potrzeb. Nie byłam "bombardowana" ofertami dodatkowymi, z których nie miałam ochoty skorzystać, Nie zagłębiając się w ocenę produktu, którym byłam zainteresowana uważam, że jakość obsługi w Santander Consumer Bank stoi na najwyższym poziomie i warto zapoznać się z ofertą tego banku.