Opinia użytkownika: Patryk_289
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Byłem dziś w oddziale BZ WBK w dwóch celach - zdobycia informacji o ofercie kart kredytowych (jestem zainteresowany wyrobieniem sobie takiej) oraz zdobycia doświadczenia sprzedażowego (pracuję w sprzedaży) poprzez sprawdzenie standardu obsługi oraz sposobów na sprzedaż. Wizyta ta do teraz budzi we mnie po prostu najgorsze emocje - jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką ignorancją wobec klienta! Po wejściu do oddziału stanąłem na środku nie wiedząc dokąd mam się udać - trzy panie w różnych miejscach oddziału siedziały i nic nie robiły. Podszedłem z własnej inicjatywy do jednej z nich i zapytałem o ulotkę z informacjami o kartach kredytowych - pani obsługująca nie tylko nie miała jej w pobliżu, ale nawet nie umiała znaleźć w oddziale! Trwało to dość długo, wreszcie jedna z jej koleżanek wręczyła jej ulotkę. Gdy ją mi przyniosła wydawała się zaskoczona tym, że chcę o coś jeszcze zapytać. Z resztą nie odpowiadała mi na pytania - gdy powiedziałem, że chciałbym coś więcej dowiedzieć się o ofercie pani zaczęła tłumaczyć mi... jak funkcjonuje karta kredytowa! Wyszedłem bez informacji jakie karty posiada bank, które z nich mógłbym nabyć, jakie byłyby zalety ich oferty wyróżniające je od konkurencji. Właściwie jedynie dowiedziałem się, że mają w ofercie "różne karty" - to cytat. Jestem po prostu zniesmaczony tym jak zostałem potraktowany, na pewno nigdy bym tam nie wrócił jako klient.W poniższych "ocenach" ciężko mi powiedzieć jaką ofertę/cenę/asortyment posiada BZ WBK, gdyż nie udało mi się tych informacji zdobyć. Na pewno jednak zachowanie personelu oraz organizację obsługi oceniam najgorzej jak to możliwe, wiedzę personelu również nisko (pani wiedziała jak działa karta kredytowa ale nic nie powiedziała mi konkretnie o ich ofercie a na pytania odpowiadała bardzo ogólnie, np. "mamy różne karty")