Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Trafiłem do tego banku z zapytaniem o kredyt hipoteczny. Pani która zaprosiła mnie do stanowiska sprawiała wrażenie jakby słyszała pierwszy raz nazwe hipoteczny. Poprosiła do stanowiska przełożonego, ten również nie udzielił konkretnych odpowiedzi na zadane podstawowe pytania. Poproszono mnie o dostarczenie częsci dokumentów. Kiedy je doniosłem ta sama pani sporządziła wniosek wzięła moj nr telefonu informując, iż odpowiedź będzie maksymalnie za 2 dni. Po 4 dniach bez odpowiedzi udałem się do tejże placówki i usłyszałem, ze wniosek jest zaakceptowany i już od 2 dni wiadomo jaka była decyzja centrali natomiast obsługa zapomniała do mnie zadzwonić. Poproszono mnie o dostarczenie kolejnej porcji dokumentów a kiedy zadałem pytanie o ratę kredytu, okres kredytowania, wysokość prowizji czy oprocentowanie wróciliśmy do punktu wyjścia ponieważ pani znów nic na ten temat nie wiedziała. Stwierdziła, że tego dowiem się jak kolejne doniesione dokumenty zostaną zaakceptowane. To była moja ostatnia wizyta w tej placówce i zdecydowanie nie polecam tego oddziału nikomu.