Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Pracownice sali sprzedaży w razie pytania np o umiejscowienie konkretnego produktu niezbyt chętnie pomagają, wręcz powiedziałbym unikają kontaktu z Klientem, udają, że go nie widzą. Sklepy sieci otwarte są całą dobę co zdecydowanie jest plusem, natomiast z moich osobistych doświadczeń wynika, iż po godzinie 23 brak obsługi na stoiskach mięsnym i rybnym, nie wspominając już o pomocy pracowników na sali sprzedaży. Towar na półkach poukładany jest przejrzyście i przede wszystkim jego braki są uzupełniane na bieżąco. Jeśli chodzi o obsługę kasową na plus są stanowiska kas samoobsługowych ale kupując np alkohol irytująca jest konieczność potwierdzania pełnoletności Klienta przez obsługę. Osoby te często są poza wydzielonymi kasami samoobsługowymi co znacznie wydłuża czas który należy spędzić przy kasie. Poza tym osoby starsze nie korzystają z takich kas, ponieważ nie potrafią ich obsługiwać, kierują się do jedynej czynnej kasy co znów powoduje gigantyczną kolejkę. Inni pracownicy wydaje się starają nie widzieć kolejki. Generalnie odczucia moje są bardzo mieszane co do jakości obsługi w sieci Tesco.