Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłem lodówkę w sklepie internetowym rtv euro agd.Panowie wnieśli - postawili - i powiedzieli że nie wolno włączać przez 5 godzin.Po włączeniu - okazało się, że nie działa.Dzwonie na infolinię i po odsłuchaniu 10 automatów - w końcu ktoś odbieraProszę o wymianę lodówki na działającą.Gość informuje mnie, że proponuje serwis - bo:1. powinienem od razu sprawdzić (no a nie mogłem jej przez 5h włączać)2. a tak to oni nie wiedzą czy jej przez te 5 godzin nie zepsułem4. że z nikim nie mogę rozmawiać - mogę tylko napisać maila - bo ich infolinia telefoniczna się takimi rzeczami nie zajmuje4. że jak chce bardzo to moge napisać tego maila - ale oni odpowiadają zwykle po 14 dniachOSTRZEGAM WSZYSTKICH przed sklepem RTV EURO AGD.