Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Remigiusz_66

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Obsługa była w stanie odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Język jakim się posługiwali był zrozumiały dla osoby zorientowanej w tematyce rozmowy, tj. telefony komórkowe. Towar był dostępny na miejscu, nie musiałem czekać na dostawę czy transport z innej placówki. Przed zakupem mogłem naocznie ocenić czy moim upodobaniom sprzyja przedmiot. Sprzedawca był kulturalny, schludnie ubrany w sieciowy uniform. Wielki problem, który narzucił się podczas mojego pobytu w sklepie to czas w jakim wykonywane były poszczególne etapy zawarcia transakcji. Od samego początku musiałem czekać na członka personelu. Załoga sprzedawców sprawiała wrażenie zajętych, jednak paru z nich odsyłali mnie do innych sprzedawców. Rozumiem, że każdy z nich odpowiada za osobny dział i asortyment. Nie jest jasne dla mnie natomiast jak to jest, że obsługa może służyć poradą, a nie obsługą. Ludzi personelu było zdecydowanie za mało. Czekanie na sprzedawce trwało nie więcej niż 20 i nie mniej niż 15 minut. Taki okres to moim zdaniem zdecydowanie zbyt długo. Następny problem z oczekiwaniem na obsługę pojawił się w trakcie zawierania umowy z bankiem. Jedna Pani, delikatnie mówiąc nie śpieszyła się z wykonywaniem obowiązków, gdy kolejka do jej stanowiska rosła. Oczekiwanie na odpowiedź banku trwało również długo, ok. 1,5 godziny. Lokal jest czysty. Towary dokładnie poukładane na regałach i pułkach. Panuje przesyt, do tego stopnia, że brakuje miejsca dla klientów przy poszczególnych asortymentach, zwłaszcza elektroniki pokroju tabletów, telefonów, gadżetów do tych urządzeń.