Opinia użytkownika: Monika_2718
Dotycząca firmy: Tatuum
Treść opinii: Oferta i wygląd sklepu tak jak pozostałych sklepów tej sieci czyli między OK a bardzo dobrze.Zostałam przy kasie obsłużona szybko i sprawnie, zakupy zapakowane, podziękowałam i wyszłam ze sklepu. Po jakimś czasie w innym sklepie zorientowałam się, że nie mam karty płatniczej, którą uprzednio regulowałam należność w sklepie Tatuum.Po 15 minutach wróciłam do sklepu Tatuum, podeszłam do kasy i zapytałam, czy nie znaleziono karty płatniczej.Pani przy kasie ucieszyła się na mój widok, potwierdziła, że rzeczywiście przy kasie została karta. Następnie zapytała mnie o nazwisko by zweryfikować dane na karcie oraz przeprosiła mnie za niedopatrzenie w postaci nie upewnienia się, że po zapłaceniu otrzymałam kartę (przy czym ja nie jestem w stanie stwierdzić czy było to niedopatrzenie personelu czy moje własne roztargnienie).Po czym dodała, że zgodnie z procedurą jakiej personel przestrzega - został do sklepu wezwany kurier mający dostarczyć moją kartę do banku, który ją wydał, a kurier już przybył i właśnie adresował kopertę i że to szczęście, że tak szybko wróciłam do sklepu, bowiem odzyskam kartę natychmiast a nie po jakimś czasie, nerwach i jeżdżeniu do banku.Chcę podkreślić, że procedura zapewniająca możliwość zwrócenia pozostawionej karty płatniczej klientowi w sklepie Tatuum w Centrum handlowym Arkadia jest przestrzegana i skutecznie wdrażana - po 15 minutach od pozostawienia karty na miejscu był już kurier mający odwieźć kartę do właściwego banku.