Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bebe Club
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie zostałam przez nikogo powitana, choć minęłam dwie sprzedawczynie. Spędziłam około 15 minut przeglądając stojaki z czapeczkami dziecięcymi. Wybór czapeczek był szeroki, były one posegregowane według rozmiarów, jednak panujący tam bałagan nie pozwalał mi na szybkie odnalezienie odpowiedniego produktu. Przez cały ten czas, 15 min, żadna ze sprzedawczyń nie podeszła do mnie, nikt nie spytał czy można mi jakoś pomóc. Na wielu czapeczkach nie było cen, po przejściu do kasy okazało się, że na wybranej czapce także nie ma ceny. Co gorsza nie metki z kodem kreskowym w związku z czym nie mogłam dokonać zakupu. Kasjerka uprzejmie spytała czy mogę chwile zaczekać i udała się na sklep w poszukiwaniu ceny. Niestety nie mogła jej odnaleźć, dopiero z pomocą innej sprzedawczyni po około 5 minutach odnalazły kod produktu. Sklep jest przestronny, łatwo poruszać się z wózkiem, obsługa była miła, aczkolwiek niezbyt zainteresowana klientem. Sklep był czysty, produkty posegregowane. Ceny bardzo słabo widoczne, bądź ich brak na wielu produktach.