Opinia użytkownika: Zenon_9
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: 04.03.2014 sms-owe otrzymalem ponaglenie o niezapłaconym rachunku za telefon, z wyznaczonym terminem spłaty zaległości pod rygorem ograniczenia świadczonych usług. W odpowiedzi na to wezwanie najpierw zadzwoniłem na infolinię i przedstawiłem sprawę. Uzyskałem odpowiedź "Widocznie nie zapłacił pan, niech pan sprawdzi w banku, czy pieniądze wyszły". Na argument, że przecież nie widnieje zaległość na moim koncie otrzymałem odpowiedź "Widocznie pieniądze nie zostały zaksięgowane". Sprawa nie została wyjaśniona. Zatem wysłałem w tym samym dniu na adres internetowy fakturę i potwierdzenie uiszczenia wpłaty. Przyszła automatyczna odpowiedź, że sprawa zostanie rozwiązana w ciągu 48 godzin. Ponieważ nie wpłynęła do mnie żadna informacja, stąd 7.03. wysłałem kolejnego maila z informacją o braku odpowiedzi na maila z 04.03. oraz z pytaniem, jak problem został rozwiązany (czyli zwykłego przepraszamy, pomyłka). Do dzisiaj brak odpowiedzi z firmy.