Opinia użytkownika: Mariusz_380
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W dniu dzisiejszym chciałbym dokonać oceny standardu pracy pracowników jednego z Salonów Sprzedaży Plus GSM. Sytuacja miała miejsce niespełna miesiąc temu. Byłem bardzo mocno zainteresowany ofertą proponowaną przez firmę PLUS GSM. Udałem się do najbliższego salonu w moim miejscu zamieszkania. Poprosiłem o przedstawienie oferty i tu ku memu zaskoczeniu pracownik kompletnie nie był przygotowany z istotnych dla Klienta warunków. By było ciekawiej wszyscy pracownicy kiepsko znali ofertę która już w ciągłej sprzedaży była od blisko 2 tygodni przed moją wizytą.Prosząc o szczegóły dzwoniliśmy wspólnie na infolinię w celu doprecyzowania szczegółów na moje pytania. Nie wiem dlaczego dokonałem zakupu oferty. Tu był mój drugi błąd ( po pierwszym jak wybrałem feralny salon). Dokonaliśmy czynności formalno prawnych i w pewnym momencie nastąpiła awaria systemu. Zostałem poinformowany że sprawa mojego numeru ( przeniesienia) zostanie zrealizowana poprawnie po weekendzie. Minął czas ustalony na realizacje przeniesienia numeru i mój numer nie został przeniesiony. Zostałem bez numeru i głuchy telefon.Udałem się ponownie do Salonu Plusa w celu wyjaśnienia sprawy i ku memu zaskoczeniu pracownik zapomniał moją sprawę przekazać dalej. Co najgorsze ja byłem bez numeru i kontaktu ze światem.Niestety po upływie 2 dni sam pozwoliłem sobie wyprostować sprawę gdzie to należało do pracowników Salonu i Sieci PLUS.Skorzystałem w konsekwencji z oferty alternatywnej innego operatora który dokonał to co chciałem.