Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jan_3

Dotycząca firmy: PGNiG

Treść opinii: Przyszedłem do Biura Obsługi Klientów załatwić opłacanie faktur za gaz poprzez polecenie zapłaty. Biuro jest nowocześnie urządzone i wyposażone, jest jasne i czyste, ma kilkanaście stanowisk obsługi w dużej sali. Są także dodatkowe krzesła dla klientów oczekujących w kolejce, co nie wszędzie jest praktykowane. Zaraz po wejściu zostałem zaproszony do wolnego stanowiska. Obsługująca mnie pracownica była kompetentna i uprzejma. Byłem obsłużony sprawnie i szybko. Na szczególne wyróżnienie, zasługuje informacja z naklejki na drzwiach wejściowych podająca, że Biuro jest przyjazne dla psów, przewodników. Nigdzie dotychczas nie napotkałem takiej informacji. Zazwyczaj, gdy wchodzę ze swoim wyżłem-przewodnikiem, do biura lub urzędu, od razu słuchać "warczenie" urzędników, nim zdążę wyjaśnić, że to pies przewodnik. Dobry wzór przyjaznego biura i kompleksowego podejścia do jakości obsługi klientów wart jest rozpowszechnienia.