Opinia użytkownika: Adrian_400
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Niestety tym razem bardzo się zawiodłem. I nie mówię tu o jednorazowej wizycie, lecz cyklu odwiedzin w celu 'doglądnięcia' towaru oraz sprawdzenia cen (czy aby konkurencja nie przegrywa z tą firmą). Niestety rozczarowałem się. Ceny towaru nie zawsze są zgodne z tymi podanymi na pułkach, których i tak trzeba szukać, choć powinny znaleźć się tuż po produktem. Kolejnym wielkim minusem jest obsługa. Bardzo powolne kasjerki powodują, iż klient traci chęć na powrót do sklepu. Po poproszeniu o otwarcie kolejnej kasy, otrzymałem suchą odpowiedź 'nie ma takiej możliwości, koleżanki mają ważniejsze rzeczy do roboty'. Tak więc klient się nie liczy, lecz to, co owe koleżanki robią w magazynie - na sklepie ich oczywiście nie widać.