Opinia użytkownika: Maria_415
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Po wizycie w Pepco mam mieszane uczucia. Z jednej strony sklep jest przeładowany, ogromna ilość artykułów ściśnięta jest na bardzo małej przestrzeni. Ma się wrażenie, że zaraz przypadkiem można coś strącić, przewrócić. Dla personelu, utrzymanie na regałach należytego porządku, na pewno stanowi niemałe wyzwanie. Z drugiej strony, niektóre ceny są naprawdę atrakcyjne, towar może nie jest najwyższej jakości, ale na pewno wystarczającej dla niezbyt wymagających klientów. Co do obsługi, pracownicy sklepu są uprzejmi, nawiązują kontakt wzrokowy, używają zwrotów grzecznościowych, nawet ładnie zapakują towar. Jedyna rzecz do zastanowienia, to ustalone standardy, wg których pracownik przy kasie proponuje zakup nie jednej, ale dwóch rzeczy dodatkowo, np. doładowania telefonu i długopisu. Nie skorzystałam z tych sugestii, a odmawianie za każdym razem było dla mnie trochę krępujące. Rozumiem, że są to sposoby zwiększenia sprzedaży, ale mimo wszystko nie odbieram tego dobrze.