Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Pracownicy sklepu są bardzo uprzejmi, pomocni i uśmiechnięci. Natychmiast reagują na wchodzącego klienta. Gdy pracownik sklepu zauważył, że już wybrałam wykładzinę i czekam na zamówienie jej, zaprowadził mnie do stolika bym usiadła i poczekała, aż skończy obsługiwać innego klienta. Czas oczekiwania na pracownika, czas przyjmowania zamówienia i płatności był jednakże moim zdaniem zdecydowanie za długi. Dostarczona po tygodniu wykładzina okazała się niezgodna z zamówieniem. Złożyłam reklamację i zażądałam zwrotu pieniędzy (ponieważ nie mogłam czekać kolejny tydzień na właściwą wykładzinę). Reklamacja została przyjęta bardzo profesjonalnie, zostałam przeproszona za błąd. Wiem, że błędy się zdarzają nawet najlepszym, ja akurat chyba miałam pecha.