Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Pierwszym krokiem jaki uczyniłam, był zakup biletów w kasie barowej. Kasjer był uprzejmy, przywitał mnie jako pierwszy. Zapytał się w czym może pomóc. Przeszliśmy do zakupu biletów, pomógł wybrać mi miejsce. Po wybraniu już filmu i siedzeń. Chciałam zakupić coś do przekąszenia, od razu kasjer zaproponował mi zestaw, który najlepiej pasował do moich wymagań. Na koniec naszej transakcji powtórzył zamówienie, podał kwotę, przygotował całe zamówienie i podziękował. Oczywiście życzył miłego seansu! Następnie udałam się do wejścia na sale. Tam stała już osoba, wpuszczająca na salę. Z ciekawości zapytałam się o premierę jednego z filmów, pracownica odpowiedziała, więc widać, że znajomość premier nie jest im obca. Film, został puszczony bez żadnych opóźnień. Zwróciłam również uwagę na czystość na sali i w toaletach. No i niestety znalazłam parę aspektów do poprawy. Ale na pewno, wrócę do tego miejsca jeszcze nie raz!