Opinia użytkownika: Maria_415
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: W ostatnim dniu lutego, w godzinach popołudniowych udałam się do sklepu CCC w bytomskiej Agorze. Wchodząc, zauważyłam nową wiosenną ekspozycję obuwia na wystawie, a także spojrzałam na znajdujące się tam plakaty. W sklepie było przyjemne, jasne oświetlenie i kolorystyka. Znajdowało się w nim kilkunastu klientów. Przeszłam dalej, pomiędzy regały z nową kolekcją. Panował na nich porządek. Obejrzałam kilka modeli, po czym dotarłam do dalszej części sklepu. Tam również przeglądałam każdy regał, natrafiając na dział z obuwiem sportowym. Wśród wystawionych modeli zainteresowało mnie kilka, którym przyjrzałam się dokładniej, zwracając uwagę, że ich cena nie jest wygórowana, a fason i jakość wykonania mi odpowiadają. Kiedy porównywałam konkretne modele, podeszła do mnie pani z obsługi, która uprzejmie zapytała czy może pomóc, czy może podać jakiś rozmiar. Pani była osobą młodą, ton jej głosu był pogodny. Wyraziłam chęć przymierzenia dwóch modeli obuwia, podałam dwa rozmiary, nie będąc pewna, który będzie pasował. Pracownica podała mi pierwsze pudełko, a ja usiadłam na znajdującym się w pobliżu fotelu. Rozmiar okazał się za mały, zwróciłam się więc do pracownicy o podanie większego, który już miała przygotowany. Pani podała mi także drugi model do przymierzenia. Za każdym razem pracownica używała zwrotów "proszę", "proszę bardzo". Przymierzając buty, przeszłam się kilka razy między alejkami oraz podeszłam do dużego lustra, w którym można było zobaczyć całą sylwetkę. W tym czasie pracownica trzymała się w pobliżu działu sportowego, odkładając na miejsce model, który był za mały. Podeszła do niej także druga pracownica, zamieniły kilka słów. Pierwsza Pani wyraziła także opinię, że jeden z modeli, które przymierzałam jest bardziej ciekawy, z czym się zgodziłam i po chwili namysłu postanowiłam wybrać i zakupić właśnie ten. Podziękowałam pracownicy. Pani była uśmiechnięta, odebrałam ją bardzo pozytywnie. Następnie udałam się do kasy, przede mną stał jeden klient. Gdy przyszła moja kolej, Pani przy kasie przywitała mnie, pytaniem upewniła się, że chcę zakupić te buty, po czym zaproponowała także możliwość zakupu odpowiednich do nich wkładek. Pracownica zeskanowała towar i podała kwotę do zapłaty. Dokonałam płatności kartą, pracownica zapakowała pudełko z butami do reklamówki, położyła je na ladzie, tak, że mogłam je odebrać, po czym wydała paragon, podziękowała i pożegnała zwrotem "do widzenia". Wyszłam ze sklepu zadowolona, obsługa tutaj jest bardzo uprzejma, szczególnie miła i otwarta była Pani na sali sprzedaży. Do wyglądu sklepu nie mam zastrzeżeń, jest na wysokim poziomie, sprzyja dobremu samopoczuciu podczas zakupów. Znalazłam asortyment, którego szukałam, i który odpowiadał mi cenowo i dokonałam udanego zakupu. Oprócz butów sportowych, szukałam również modeli bardziej eleganckich oraz takich "na co dzień", ale akurat z dostępnej kolekcji nic nie przypadło mi do gustu, a szkoda bo planowałam dokonać zakupu więcej, niż jednej par butów. Może przy innej okazji, gdy pojawi się następna kolekcja coś wybiorę.