Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: W poszukiwaniu kuleczek do kąpieli zajrzałem ostatnio do tej perfumerii. Wnętrze uderzało blaskiem, było czysto, produkty wyłożone estetycznie, pełne półki. Już przy wejściu znalazłem to, czego szukałem, wybór zapachów wręcz przewyższał moje oczekiwani. Po wybraniu kilku z nich udałem się do kasy. Wysoka, szczupła kobieta o blond, spiętych w kucyk, włosach podeszła do lady i powitała mnie szczerym uśmiechem. Nie zapomniała również o zwrotach grzecznościowych. Po nabiciu wybranych przeze mnie artykułów, spytała czy posiadam kartę stałego klienta. Gdy odpowiedziałem, że nie, ponieważ rzadko jestem klientem sieci zaproponowała mi założenie karty. Ponieważ nie byłem zainteresowany ekspedientka zaczęła zachęcać mnie do zmiany decyzji przedstawiając zalety, które jednak niezbyt mnie interesowały. Nie czułem się w tej sytuacji zbyt komfortowo, sprzedawczyni była w moim odczuciu przesadnie zaangażowana we "wciśnięcie" mi karty. Po dokonaniu płatności zostałem miło pożegnany przez Panią, a do zakupów dołączyła ulotkę, umożliwiającą założenie karty lojalnościowej on-line.