Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Odwiedziłam bank w celu wypłacenia pieniędzy z konta oszczędnościowego. Na miejscu było bardzo czysto, Panie siedzące za biurkami wstały, miło mnie powitały i zaprosiły do zajęcia miejsca przed biurkiem. Obie były schuldnie i elegancko ubrane. Pani (spięte blond włosy, wiek poniżej 30 lat, jasna karnacja, wysoka, Katarzyna D.) z uśmiechem na twarzy zapytała, w czym mogłaby mi pomóc. Po wypłaceniu pieniędzy zadała mi kilka pytań na temat konta, na które wpływa wynagrodzenie. Następnie zaproponowała mi założenie konta w Aliorze, dzięki któremu miałabym więcej korzyści (po kolei przedstawiła je) i zaproponowała pokazanie symulacji na tablecie. Jednak system odmówił współpracy i nie mogłam jej zobaczyć, za co zostałam przeproszona. Obsługa trwała około 10 minut, a uśmiech z twarzy pracownika Banku nie znikał ani na chwilę. Na koniec dostałam wizytówkę z numerem telefonu, na który mogę zadzwonić w razie pytań. Nie mam zastrzeżeń co do obsługi w tym Banku.