Opinia użytkownika: Ewa_1578
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jakość obsługi przy stoisku ze sprzętem TV jest niedostateczna, owszem starają się jakoś wybrnąć z tej nie wiedzy ale efekt jest mizerny, zatrudnieni pracownicy bo nawet nie jeden a kilku tam obsługujących ten dział nie umieją nawet podstawowych informacji powiedzieć, typu: czym się różni plazma od LCD, LD, nie odróżniają rodzajów telewizorów, Wręcz odpychają klienta od zakupu, np. sprzedają telewizor z czytnikiem kart USB i nie wiedzą czy on też czyta filmy czy tylko piosenki, nie mają żadnego kingstona z filmem by to sprawdzić jeśli klient przyjdzie ze swoim to może sprawdząStarają się coś tam wyjaśniać tylko to się mija z prawdą a przez to tracą w oczach klientów, bo nie wszyscy idąc do sklepu nie znają się na sprzęcie, który zamierzają nabyćDo tego stoisko można byłoby okraść bo na personel obsługujący to miejsce nieskończenie trzeba czekaćDuży minus dla sklepu za ten dział