Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Przyjechałem z zamiarem zjedzenia posiłku, w środku dnia, otoczenie restauracji nie odśnieżone, błoto pośniegowe rozjeżdżone, mam kłopot z zaparkowaniem samochodu oraz dojściem. We wnętrzu restauracji czysto, ciepło, podłoga śliska, mokra,mopowana przez pracownika w sposób ciągły, brak potykacza z informacją, że ślisko. Jedna kolejka, 6 osób, stanowiska do obsługi 5, czynne 2. Czas oczekiwania w kolejce 10 minut. Przywitanie bez uśmiechu, przeciętne, przyjęcie zamówienia bez sugeracji, podbijania, zestawienia oraz podsumowania, wydanie paragonu i reszty. Wyłożenie na tacę części zamówienia - frytki oraz napój, informacja, że na kanapkę czekamy 5 minut. Obok druga kolejka oczekujących/ częściowo obsłużonych. Wydanie kanapki po ok 5 minutach i obsłużeniu 2 klientów bezpośrednio nad tacką. Ilość wolnych miejsc przy stolikach bardzo ograniczona. Posiłek: frytki zimne, napój ok, po wyjęciu z pudełka kanapka (Big Mac) częściowo pokryta ketchupem, którego nie ma w składzie kanapki. Powrót do kasy z prośbą o wymianę kanapki (dodatkowe pytanie o rozmowę z menedżerem pozostało bez odpowiedzi) przeprosiny i wymiana kanapki - czas oczekiwania 3-4 minuty, koniec końców dokończenie posiłku.