Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Jako, że jestem w trakcie remontu pojechałam tym razem do sklepu Castorama w poszukiwaniu zlewu. Po wejściu sklep wyglądał czysto i schludnie. Po wstępnym zapoznaniu się z ofertą postanowiłam poprosić o pomoc. Gdy podeszłam do stanowiska pracowników były tam trzy osoby. Zapytałam jednego z pracowników czy mogę prosić o pomoc. Pan wyglądał na bardzo niezadowolonego, gdyż właśnie przyniósł sobie kawę i musiał ją pozostawić. Podeszliśmy na zlewy, gdzie pracownik pokazał mi jakie mogę wybrać modele. Był przy tym raczej mało uprzejmy i dawał mi swoim zachowaniem odczuć, że mu przeszkodziłam. Dopytałam jeszcze o szczegóły dotyczące zlewu m.in. o to czy da się w nim zrobić dziurę na baterię. Pracownik przytaknął, jednak nie raczył mnie poinformować, że Castorama oferuje bezpłatne robienie otworów w zlewach (o czym dowiedziałam się dopiero po kilku dniach, kiedy montażyści spędzili około 40 minut na wierceniu ww. otworu). Tego samego dnia wieczorem mój mąż chciał w tej samej Castoramie zakupić uszczelki i mimo, że poprosił pracowników o pomoc, żaden nie udzielił mu żadnej wskazówki, jedynie pokazali mu, gdzie należny szukać uszczelek. W tej Castoramie niestety już kilkakrotnie spotkałam się z niezwykle niemiłą i nieuprzejmą obsługą. Dodatkowo spostrzegłam, że niektóre produkty są droższe niż w Castoramie na ul. Zakopiańskiej.