Opinia użytkownika: smith
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Sklep jest duży, jest bardzo dużo regałów, alejek i olbrzymi wybór rozmaitych towarów, głównie spożywczych, gospodarczych i kosmetycznych. Obsługę można na sklepie spotkać w trzech miejscach: przy stoisku z warzywami, przy stoisku cukierniczym, przy stoisku mięsnym i z serami oraz przy kasach. W pierwszym punkcie ktoś przebywa stale, w drugim punkcie prawie nigdy nikogo nie ma i trzeba wzywać obsługę specjalnym dzwonkiem. Niestety czasami to nie pomaga i mimo, że człowiek dzwonek przyciska, nikt nie przychodzi. Tak było na przykład dzisiaj. Czekałem kilka minut, potem poszedłem po inne zakupy, potem się wróciłem i znowu zadzwoniłem i czekałem i tak kilka razy, jednak nikt nie przyszedł i nie mogłem kupić nic cukierniczego. Obsługa na stoisku mięsnym i z serami jest ubrana w inny strój niż pozostali. Tutaj niestety też sprawność zawodzi, gdyż bardzo często tworzą się tam przydługawe kolejki, jak na przykład dzisiaj lub nikogo nie ma na serach. Tutaj niestety nie ma dzwonka i klient musi stać przy ladzie, aż zostanie zauważony.