Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Mango Media
Treść opinii: Sklep Mango onegdaj bardzo ekspansywnie brylował w mediach (ostatnio nie widuję w TV), oferując swoje produkty poprzez prezentacje ich użyteczności ale jakoś nigdy nie skusiłam się na ich zakup, tym bardziej że znajomi nie wyrażali pochlebnej opinii po doświadczeniach. Otrzymałam zachęcającą pocztę @ z ”chwytliwym” tematem ” Ulubione produkty-ostatnia szansa!” jako reklamę od o2, z ciekawości zajrzałam. Oferta bardzo bogata w oferowanej Mega Wyprzedaży, ale też nieco podejrzana (moim zdaniem) bo skoro np. Odżywka do rzęs i brwi CILIOS miała standardową cenę 119 zł i jest do kupienia za 23,80; to musi to budzić wątpliwości i nie będę się nad nimi rozwodzić ale dla mnie jest to ”nieco” podejrzane, podobnie z niektórymi suplementami diety, których ceny standardowe były jeszcze wyższe niż wspomniana odżywka a oferowano jeszcze taniej. Były też oferty atrakcyjne, bez podtekstu podejrzliwości dla mnie osobiście, np. durszlak silikonowy czy bluzka Betty. Wiele artykułów widniało jako wyprzedane, mam nadzieję że klienci są zadowoleni. Po przejrzeniu całości, nie przekonałam się jednak do niczego, choć co do prezentacji i funkcjonalności strony żadnych zastrzeżeń nie mam – czytelnie, przejrzyście, porządek handlowy w zakładkach, może trochę ”krzykliwie”, ale marketing swoje prawa ma. Ogólnie jednak przeciętnie oceniam całość i z tzw. ostatniej szansy nie skorzystałam, nie przekonała mnie.