Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Na udane zapowiadały się zakupy w dniu 11 lutego, liczne artykuły Walentynkowe na wstępie, przed działem warzyw i owoców (lizaki, ptysio-lody), ład, porządek, estetyka. Jednak w dziale mięsnym katastrofa – jak na ten sklep, zwykle przykładny w obsłudze. Ekspedientka Joanna nachmurzona, demonstracyjne, ze złością rzucała kawałkami mięsa, niezadowolenie w twarzy, złość w spojrzeniu było widać gdy prosiłam o inną sztukę, nie panowała nad sobą, aż klientka za mną kręciła głową, widząc postawę pracownicy. Co z tego, że w kasie pani Ewa była w pełni kompetencji, skoro pani Joanna dużo niesmacznego wrażenia zostawiła, wizerunek sklepu (który lubię i na ogół wysoko oceniam) nadszarpnęła, szacunku dla klienta niewiele miała, dobrze że głosu nie podnosiła bo to by było kuriozum.