Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Hollybut
Treść opinii: Gdy 2 miesiące wcześniej kupowałam tu byty, byłam zachwycona, jednak tym razem udałam się z reklamacją. To przykre, że w tak krótkim czasie wady się ujawniły. Ekspedientka Walentyna przyjęła bez żadnych zastrzeżeń, spisała protokół i wyznaczyła 2 tygodniowy termin, była grzeczna i uprzejma, ale nie omieszkała dodać, że jej koleżanka też takie kupiła i nic się z nimi nie dzieje. Taki komentarz powinna sobie darować bo to ubliża klientowi, który w nadziei własnego komfortu kupuje towar i nie po to by reklamować dla kaprysu. W sklepie były już obniżki 50% na obuwie zimowe, ustawione w rzędach, równo obok siebie. Było czysto, trochę ciasno w przejściach. Mało komfortu przy stanowisku kasowym, dość wysokim przed którym ustawione buty były wadzące obsługiwanemu klientowi i trzeba było uważać aby nie pospadały.