Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Hurtownię MAKRO odwiedziłam w celu zakupienia butów narciarskich dla syna. Na dziale sportowym panował chaos - nieuporządkowane pudełka, niezgodność etykiet cenowych z produktami na półce. Ciężko było znaleźć pracownika działu w celu zasięgnięcia pomocy/zadania pytania.Kiedy już udało mi się (za pośrednictwem POK) przywołać pracownika, okazała się nim pani świeżo po zwolnieniu lekarskim, nieco zagubiona w "swoim" dziale. Razem zabrałyśmy się za porządkowanie ekspozycji i szukanie właściwego rozmiaru/modelu butów.Po przerzuceniu kilu pudełek ekspedientka "poddała się", zostawiając mnie samą na "placu boju". Byłam zdeterminowana - w sklepie trwała wyprzedaż kolekcji zimowej; ceny były naprawdę zachęcające.Buty znalazłam sama, kupiłam i jestem zadowolona, dziecko również.Nie było tu mowy o pomocy sprzedawcy, ani rozpoznawaniu jego potrzeb. Z całej wizyty najbardziej satysfakcjonująca była obsługa przy kasie; uśmiechnięta, rezolutna.