Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pizzeria Bravo
Treść opinii: Niestety jakośc obsługi pozostawała wiele do życzenia. Na samym początku, obsługująca mnie osoba nie przywiatała się, od razu pytając co zamawiam. Nie zaproponowała także żadnych dodatków, od razu przechodząc do płatności. Po zapłaceniu nie usłyszałem dziekuję, ani nie podano mi czasu oczekiwania na potrawę. Nie obowiązują stroje służbowe, ale obsługująca mnie kasjerka ubrana była schludnie i czysto. Tuż za ladą znajduje się miejsce przygotowania posiłków, lecz żaden pracownik nie nosił siatki/czapki ochronnej na włosach. Sala czysta, lecz złe wrażenie robią niepoustawiane krzesła, popisane markerem szyby, a także łazienka, w której na podłodze leżał mokry, zmięty papier toaletowy. Na plus zaliczam samą obecność papieru. Przydałoby się także częściej opróżniac kosz. Jakość i wielkośc pizzy nie zachwycające niestety. Miejsce oddawania naczyń było czyste.