Opinia użytkownika: Wioletta_252
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kupowałam na raty więc rozumiem że czekam 20 minut ale jak przyszłam po 20 minutach to Pani jedna stała koło kasy - nikogo nie było a druga obsługiwała więc musiałam czekać 30 minut. Po za tym wciskają że na raty trzeba wziąć ubezpieczenie - nie prawda. Kupowałam czajnik za 300zł na 6 rat to po co mam płacić dodatkowo ubezpieczenie od kredytu. Bank wyraził zgodę że może być bez ubezpieczenia do kredytu ale Pani do mnie powiedziała. jeden bank się zgodził a dwa nie. a co mnie to interesuje najważniejsze że mam kredyt bez ubezpieczenia -już dawno spłaciłam. Na końcu namawiała mnie na ubezpieczenie gwarancji na dodatkowy rok. Poprzednio miałam w czajniku takie coś za 69 zł jak czajnik się zepsuł i tego gwarancja nie obejmowała. Wiec po co mam kupować dodatkowy rok na gwarancje za 70zł co i tak nie pomoże. Pani była niezadowolona jak mówiłam że nie chcę żadnych dodatkowych ubezpieczeń itp. Była niezadowolona bo nic nie zarobiła bo produkt zamawiałam przez internet a odbiór miałam w sklepie ale przecież kupiłam w tej firmie i to powinno się liczyć.