Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Boogie Town
Treść opinii: Jakość obsługi opisywanej instytucji powala na kolana, niekoniecznie w pozytywnym słowa tego znaczeniu. Dzwoniąc pod podany na stronie internetowej nr błędnie sądziłam, iż uzyskam fachową informację. Pierwszą przeszkodą było połączenie się z istotą ludzką po drugiej stronie. Po całodniowych próbach kontaktu oddzwoniono do mnie. Niestety Pani nie posiadała podstawowej wiedzy o zajęciach fitness. Pomimo tego postanowiłam zapisać się Zumbę. Po dotarciu na miejsce, inna również mało kompetentna Pani, kazała czekać mi 15 minut (choć byłam zapisana wcześniej telefonicznie). Po upływie tego czasu oznajmiono mi dość nieprzyjaznym tonem, że nie mogę uczestniczyć w zajęciach. Zachowanie to tłumaczono, że dbają bardziej o STAŁYCH KLIENTÓW. To ja się pytam jak mam zostać stałym klientem jak nie mogę wypróbować pojedynczych zajęć. Sensownej odpowiedzi nie uzyskałam.