Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Powiem tak: zakupy zrobiłam, ale nie wiem, czy sama wizyta należała do najlepszych. Przede wszystkim zaskoczenie na samym wejściu: nie było wolnych koszyków (także przy kasach). Bardzo ciężko było mi zrobić większe zakupy, musiałam się ograniczyć tylko do części z potrzebnych produktów, bo zwyczajnie nie miałam siły i możliwości ich unieść. Fakt, sklep wyglądał dość porządnie, czysto, a produkty (a zwłaszcza owoce i warzywa) ładnie ułożone i podpisane (w większości przypadków). Ale nie miałam nawet okazji się tym nacieszyć. Zakupy zamieniły się trochę w pęd - byle tylko dać radę wszystko unieść. No i dojść do kasy, gdzie niestety czekała na mnie spora kolejka i trochę opieszała pani ekspedientka (może to jednak tylko moje wrażenie), przez co sama transakcja trwała za długo. W efekcie - po wyjściu ze sklepu poczułam ulgę. Na pewno do sklepu jeszcze wrócę ze względu na szeroki wybór produktów, ale niesmak pozostanie.