Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zgłosiłam się do salonu ponieważ otrzymałam komunikat sms iż kończy mi się umowa na abonament (jestem klientem od ponad 10 lat). Pani znudzona, z totalnym fochem poinformowała mnie iż umowa mi się kończy z końcem lipca i "takie wiadomości są wysyłane niewiadomo po co i dlaczego". Nie przedstawiła mi absolutnie żadnej oferty, możliwości skorzystania z nowych warunków. Tak naprawdę otrzymałam przekaz pod tytułem - proszę na infolinie sobie zadzwonić i porozmawiać. Oni wysłali niech oni się tłumaczą. Dodatkowo chciałam złożyć dyspozycję zamknięcia innego numeru i zmienić adres do korespondencji. Pani stwierdziła że "przecież to się robi w dwóch systemach..." i ona może zmienić adres ale on się zaktualizuje po dwóch tygodniach. Po przepychance słownej i moim żądaniu przyjęcia dyspozycji zamknięcia okazało się że jednak można to zrobić ale obsługa polegała na tym iż Pani podała formularz bez słowa. Gdy zwróciłam uwagę iż moje imię i nazwisko jest napisane z małej litery Pani prawie wybuchła i skomentowała to "przeszkadza to Pani?" , ja powiedziałam że tak ponieważ piszę się to z dużych liter i jest to dla mnie absolutnie niepoprawne. Po ponownym wydruku podała formularz nie podnosząc głowy a ja po podpisaniu niewiedząc czy to już koniec czy też nie wstałam. Bynajmniej nie usłyszałam do widzenia czy cokolwiek grzecznościowego. NIGDY, PRZENIGDY nie spotkałam się z tak fatalną obsługą i lekceważeniem klienta. Nie muszę zaznaczać że do aktywnego numeru nie przeszło Pani zmienić mój adres. Obawiam się że skończy się na bardzo nieprzyjemnej skardze do centrali firmy. Duży minus. Odradzam każdemu kto chce cokolwiek załatwić w tej firmie korzystanie z tego punktu. Mam ogromną nadzieję iż ta osoba otrzyma naganę od przełożonego za tak skandaliczne zachowanie. Na jej miejscu może być 50 innych osób które z uśmiechem i zapałem będą wykonywać swoje obowiązki.