Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Nie wiem jakim w ogóle cudem T-Mobile znalazł się na liście gwiazd.Jest tak ogromna różnica w stosunku do d.Ery , że aż boli. Oszukano mnie tak przy zmianie abonamentu (przedłużałam umowę a licząc razem z Erą jestem ok 20 lat klientem firmy) jak i sprzedaży komórki . Miałam małe wymagania z których głównym było działanie aparatu około 5 dni bez ładowania . Jestem osobą starszą i chorą .Otrzymałam aparat (spłacam raty), który bez ładowania działa półtora dnia.W rachunkach pojawiły się pozycje jakiś usług o których mnie nie poinformowano. Przez niekompetencję i nieżyczliwość , czasem arogancję (Anna S.) pań jeździłam i wyjaśniałam i interweniowałam w punkcie już. 9 razy.Dopiero mechanik wymieniający opony samochodowe powiedział mi jak " uzdatnić "komórkę żeby działała dłużej.Skorzystałam chętnie z tej informacji, bo unikałam widma sporu z taką firmą, a ponieważ ryba gnije od głowy przypuszczam , że T-Mobile zaprowadził "nowe". To, że startują w plebiscycie na jakość obsługi gniewa mnie bardzo zacznę więc pisać do Rzecznika do spraw Konsumentów , chociaż jak wielu ludzi w Polsce machnęłam już na takie sprawy ręką , bo szkoda czasu na to.