Opinia użytkownika: Aleksandra_1535
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Witamw ostatnim tygodniu odwiedziłam ten bank celem dokonania przelewów. W momencie wejścia do placówki była krótka kolejka,panie z obsługi poradziły sobie szybko. Byłam obsługiwana przez panią Jagodę M.,która była miła tylko do momentu gdy dowiedziała się jaki jest cel wizyty. Gdy dowiedziała się że to przelewy,zrobiła się wyraźnie niemiła i szorstka. Przy wydawaniu reszty udała się na zaplecze, by znaleźć drobne,a tam rozmawiała z koleżanką wyraźnie nie przejmując się że na sali sprzedażowej, jest klient i może wszystko słyszeć. Wymieniała np. uwagi negatywne na temat szefowej,a także słyszałam zdanie w stylu"ileż będę przyjmować tych przelewów". Generalnie nie polecam tej placówki,ponieważ doradcy wykazują się brakiem profesjonalizmu.