Opinia użytkownika: barbetka
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu zapytałam ochroniarza, czy mogę wejść z produktami, które zakupiłam w innym sklepie. Pan upewnił się, że posiadam paragon i potwierdził możliwość zabrania zakupów. Produkty promocyjne były właściwie oznaczone. Na terenie sklepu można było znaleźć pracownika, który udzielił pomocy w znalezieniu produktu. Przy kasie byłam 2 w kolejce, jednak czekałam 7 minut na obsługę, gdyż kasjerka- pani Mirosława nie mogła się dodzwonić do działu obsługi. Produkt zakupiony przez klientów nie miał kodu kreskowego. Kasjerka wielokrotnie musiała dzwonić do obsługi i prosić, żeby ktoś pomógł jej w ustaleniu kodu produktu. Pani Mirosława zapytała klientów czy mogą zapłacić za inne produkty, a następnie poczekać na ustalenie kodu pojemnika. Klienci zgodzili się. Kasjerka była uprzejma, jednak obsługa trwała długo i w czasie skanowania zakupów wyjaśniała sytuację dotyczącą pojemnika innemu pracownikowi.