Opinia użytkownika: barbetka
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: W sklepie było niewielu klientów, jednak pan z obsługi nie zaproponował pomocy, mimo tego, że miałam problem z odnalezieniem produktu. Podeszłam do pana i poprosiłam o pomoc w znalezieniu ładowarki do akumulatorków. Pan wskazał ręką półkę. Poprosiłam ponownie o pomoc w znalezieniu właściwego modelu. Tym razem pracownik wykazał większą chęć pomocy. Na pytanie czy produkt będzie pasował do mojego sprzętu, otrzymałam odpowiedź, że będzie można zwrócić, jeśli nie będzie właściwy. Nie otrzymałam informacji w jakim czasie produkt można zwrócić. Przy kasie nie było pracownika. Na obsługę czekałam około 5 minut. Kasjerka przeprosiła za długi czas oczekiwania. Zapytałam o możliwość zwrotu i uzyskałam informację, że w ciągu 3 dni. W sklepie panował porządek. Jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia.