Opinia użytkownika: Jolanta_202
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Freshmarket O godz. 15.05 dokonałam zakupów w sklepie Freshmarket przy ul. Gdańskiej 11. Po wejściu do sklepu moja uwagę przykuła bardzo brudna, mokra i zabłocona podłoga. Przy ladach chłodniczych stała mała drabinka , a na niej stała kartonik, co przeszkadzało w swobodnym przejściu w głąb sklepu. Ponadto tuż przy wejściu do sklepu stały oparte o ścianę stare, obdrapane z zielonej farby panele do przewożenia towarów. Na pólkach towaru był poukładany co do zasady starannie, promocyjne towary oznakowane były przez większe , kartonowe wyróżniki w biało czerwonych barwach. Cześć towarów była wystawiona w małych ilościach np. jogurt pitny, twarożek. Asortyment typowy dla sklepów Freshmarket : nabiał, pieczywo, napoje słodycze, karma dla psów, papierowy , alkohol i używki czyli podstawowe produkty żywnościowe oraz środki czystości. W sklepie znajdowały się dwie Panie - jedna z nich układała towar na półkach zupełnie ignorując przechodzących między regałami klientów, którym koszem z towarem częściowo zastawiła drogę (co utrudniało przejście między regałami), druga z Pan stała przy kasie. Mimo tworzącej się szybko kolejki (5 osób i ja) pani rozkładająca towar nie uruchomiła drugiej kasy.Obydwie Pani ubrane były w zielone koszulki, jednak nie były one dokładnie wyprasowane i były trochę przybrudzone. pani za kasa w jasnych włosach miała je upięte, jednakże pozostawały one w nieestetycznym nieładzie. Sprzedawca zapytany o promocje udzielił mi właściwej i zgodnej z ofertą informacji. Po dokonaniu zapłaty sprzedawca wydał paragon. Sprzedawca nie zachęcał do dokonania dodatkowych produktów np. objętych promocją.