Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Czyżby bank się martwił, że zrezygnuję z ich karty? Mam ją spłacona i rzadko nią płacę więc chyba dlatego zadzwoniła pracownica Anna, zachęcając do zakupów w Media Expert z gratisem bonu 5% od kwoty 600 zł, co już kiedyś skrytykowałam bo wcześniej sms z tą wiadomością otrzymałam. Pani była bardzo miła, entuzjastyczna w zachęcie ale dość szybko ją ”sprowadziłam na ziemię” mówiąc, że artykuły AGD czy RTV to nie są zakupy codziennej potrzeby, gdzie mogę zmienić sklep dla promocji więc ta oferta nie ”zionie” rewelacją, na co pani zgodziła się ze mną, ale wybrnęła sprytnie zachęcając do płatności codziennych i korzystania z bez-odsetkowego okresu 52 dni, na co odrzekłam, że tak było zawsze, to jest standard i nic nowego nie wnosi. Choć pani była miła i grzeczna, nie omieszkała wyrazić zadowolenia z wieloletniego posiadania przeze mnie karty, to jednak nic atrakcyjnego dla mnie nie miała, więc po co dzwoniła i głowę zawracała? Ot w głowę zachodzę.