Opinia użytkownika: Jolanta_202
Dotycząca firmy: A&K
Treść opinii: W sobotę 25 stycznia br. (ok 13.30) udałam się do sklepu odzieżowego QUIOSQUE usytuowanego w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. W sklepie panował porządek: ubrania wisiały na wieszakach ściennych i stojących rozmieszczonych w różnych częściach sklepu w taki sposób, że nie przeszkadzały w swobodnym poruszaniu się po sklepie. Podłoga w sklepie, mimo niesprzyjającej aury (śnieg) była czysta. Już od wejścia widoczne były wieszaki oznaczone akcjami promocyjnymi, co ułatwiło odszukanie ubrań w atrakcyjnych cenach. W związku z poszukiwaniem konkretnego produktu (sukienki), skierowałam się do wieszaków na którym wisiały sukienki oznaczone jako te w cenach promocyjnych (wyprzedaż). Już po chwili pojawiła się obok mnie ekspedientka pytając , czy może mi w czymś pomóc. Odmówiłam spokojnie szukając interesującego mnie fasonu. Kiedy wybrałam pierwszą z sukienek Pani ekspedientka dyskretnie zaproponowała, że odwiesi ja w przymierzalni, bym wygodnie mogła sobie szukać kolejnej sukienki. Podobnie rzecz się miała po wyborze kolejnej sukienki. Tym razem Pani spytała jakie fasony i kolory mnie interesują, po czym zaproponowała 2 sukienki, które odpowiadały moim oczekiwaniom. Kiedy udałam się do przymierzalni przez cały czas jedna z ekspedientek była w zasięgu wzroku dbając, by ewentualna wymiana sukienek na inne rozmiary i kolory przebiegała szybko. Służyła także radą co do fasonów. Po wyborze sukienki podeszłam do kasy, gdzie sprzedawca zachęcał do założenia karty rabatowej kupującą przede mną osobę i wyjaśniał na jakich zasadach naliczane są rabaty. Pani był bardzo miła, uśmiechnięta i podobnie jak pozostały personel (dostrzegłam 3 Panie") ubrana na czarno. Przy kasie Pani przywitała mnie, spytała czy posiadam kartę rabatową oraz zaproponował zakup biżuterii do nabytej sukienki. Po dokonaniu zapłaty Pani życzyła mi, aby sukienka dobrze się nosiła i pożegnała zwyczajowym "do widzenia". Każdorazowe zakupy w tym sklepie są naprawdę przyjemnością. Personel ma ogromne wyczucie w podejściu do klienta, zawsze jest pomocny, a nie uciążliwy. To bardzo sobie cenie.