Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Hanna_243

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Bardzo często robię zakupy w sklepie Kaufland, głównie ze względu na to, że jest blisko miejsca mojego zamieszkania. Ostatnio niestety spotkałam się z niemiłą sytuacją. Podczas kasowania produktów, pani kasjerka oświadczyła, że źle zważyłam towar. Winogrona zostały zważone jako czerwone, a miały być jako ciemne i wskazała wagę do ponownego zważenia towaru. Zdziwiłam się, bo zwracam uwagę na etykiety, ale posłusznie poszłam zważyć towar. Okazało się, że w menu wagi istotnie nie ma takiej etykiety. Poszłam o tym powiedzieć, po czym kasjerka z niezadowoloną miną typu "Ci klienci z niczym sobie nie radzą" i wzdychaniem poszła to sprawdzić. Kiedy wróciła na miejsce głośno wyraziła pretensję do innej kasjerki, że ktoś wprowadził ją w błąd. Ja natomiast nie usłyszałam od niej nic na ten temat. Rozumiem, że ktoś ją mógł wprowadzić w błąd, ale uważam, że w takiej sytuacji, klienta się przeprasza, tym bardziej, że miny pani kasjerki były nie na miejscu. Na szczęście nie wszystkie kasjerki zachowują się w ten sposób, chociaż, zdarza się, że kasjerka nie zna słów: "proszę" i "dziękuję".